Kiosk samoobsługowy

Przedstawiamy nasze nowe rozwiązanie, które pozwoli Państwu zmodernizować swój punkt gastronomiczny. Dodajemy do naszej oferty samoobsługowe kioski. Takie rozwiązanie świetnie sprawdzi się w lokalach o dużej rotacji gości, dodatkowe stanowisko pozwoli szybko rozładować kolejkę, nie zwiększając przy tym nakładu pracy ludzkiej.

Należy zwrócić uwagę, że korzystając z aplikacji Kiosk znika bariera językowa między obsługą a gościem, dlatego dużym ułatwieniem jest możliwość złożenia zamówienia przy stoisku samoobsługowym z możliwością zmiany języka na dogodny dla klienta. Dodatkową korzyścią jest poprawa wizerunku restauracji jako świadomej i dbającej o bezpieczeństwo, które w obecnym czasie jest sprawą kluczową dla wielu klientów. Dzięki stanowiskom samoobsługowym ograniczamy kontakt z osobą fizyczną.

Rozwiązanie to jest dedykowane do większych lokali, jak również również do mniejszych restauracji, gdzie przestrzeń jest znacząco ograniczona. Dlatego oferujemy szeroką ofertę urządzeń, którą można dostosować pod każdą wielkość restauracji. Do wyboru mamy kioski wolnostojące, zarówno jednostronne jak i dwustronne. Oferowane urządzenia mają możliwość zawieszenia na ścianie oraz postawienia na blacie.

Warto również podkreślić łatwość korzystania z takiego rozwiązania. Dedykowane oprogramowanie Foodsoft Kiosk jest intuicyjne, dlatego klient nie będzie miał problemu ze złożeniem zamówienia. Szybko i sprawnie przejdzie przez wszystkie jego etapy. W zależności od ustawień i rodzaju menu, istnieje możliwość spersonalizowania zamówienia pod własne preferencje, dodawanie ulubionych składników bądź usunięcie zbędnych.

Nie należy zapominać, że aplikacja Foodsoft Kiosk jest integralną częścią oprogramowania Foodsoft – wszystkie mechanizmy dostępne na POS występują również w aplikacji Kiosk. Zamówienia przyjęte na kiosku przekazywane są do POS, drukarek bonów oraz monitorów KDS, a po ich realizacji numer zamówienia do odbioru wyświetlany jest na monitorach Wydawki. A klient może m.in. skorzystać ze zdefiniowanych promocji niezależnie od tego, czy obsługiwany jest przez operatora POS, czy samodzielnie dokonuje zakupu w aplikacji Kiosk.

Zachęcamy Państwa do przetestowania tego rozwiązania w swoim lokalu. Jeżeli posiadacie Państwo program Foodsoft, to prosimy o kontakt z Państwa Opiekunem handlowym lub pod numerem  tel. 422 144 100, mail: sprzedaz@foodsoft.pl.

Jeżeli nie korzystacie Państwo z naszego rozwiązania dedykowanego gastronomii, proszę o kontakt w celu umówienia się na niezobowiązującą prezentację całego systemu wraz z pokazem aplikacji Kiosk.